Klik hier voor een terugblik op deze tweede editie van het Fundament.

17:30 Inloop en welkomsdrankje
18:00 Introductie Talkshow o.l.v. Eva Brouwer
18:05 AMSTERDAM: EEN INTERNATIONALE MODESTAD? met Eric Bijlsma (CEO Scotch & Soda) Karine Bloem (mode & lifestyle journalist)
18:20 Intermezzo
18:25 AMBACHT VS. COMMERCIE met Arthur Peute (technisch ingenieur van kleding), Hans Ubbink (ontwerper) en Annemarie den Dekker (conservator Amsterdam Museum)
18:40 Intermezzo
18:45 TOEKOMST VOOR DUURZAME MODE? met Marieke Eyskoot (oprichter/eigenaar Talking Dress, mede-oprichter MINT) en Christiaan Maats (oprichter/eigenaar OAT Shoes)
19:00 Modeshow van Amsterdamse merken en verkoop funderingspaal
19:30 Borrel
21:00 Einde

Je kunt als ondernemer gratis lid worden van Het Fundament van Amsterdam; een platform voor Amsterdamse ondernemers. Drie tot vier keer per jaar worden bijeenkomsten georganiseerd door het Amsterdam Museum, welke gratis zijn bij te wonen. Tijdens de bijeenkomsten vragen we de aanwezige ondernemers om te helpen met de bouw van ons eigen fundament; de verbouwing van het museum. Dat kan in natura of door centimeters af te nemen van een symbolische funderingspaal. Ondernemers die besluiten bij te dragen worden met naam vermeld op de website en in het museum. Zie op www.amsterdammuseum.nl/fundament onder ‘Sponsors’ wie je op de eerste bijeenkomst voorgingen!